بررسی طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» ستاد کانون های مساجد زنجان در قرارگاه شهید آوینی
بررسي طرح «نشاط و تعالي مسجد و محله» ستاد کانون هاي مساجد زنجان در قرارگاه شهيد آويني

بررسی طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» ستاد کانون های مساجد زنجان در قرارگاه شهید آوینی

طرح «نشاط و تعالي مسجد و محله» ستاد کانون هاي مساجد زنجان قرار است در 60 مسجد استان زنجان به صورت مسجد پايه و خانواده محور اجرا شود.
شناسه خبر : 61313 تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۴:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در قرارگاه شهید آوینی اظهار کرد: فراخوان ارائه طرح‌های قرارگاه شهید آوینی ویژه موسسات فرهنگی هنری چند منظوره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و موسسات قرآنی دارای مجوز است.

 

اصغر حاج علی اکبری ادامه داد: اولویت‌های موضوعی مطرح شده در فراخوان ارائه طرح‌های قرارگاه شهید آوینی شامل سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد فرهنگ و هنر، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، نسل دیجیتال، آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، فرهنگ مطالعه، سواد رسانه‌ای، طرح جوانی جمعیت، فرهنگ امید، نشاط و سرزندگی، سرمایه اجتماعی، هویت ملی و اسلامی، مفاخر و اسطوره‌های دینی و ملی، قومیت‌ها و خرده فرهنگ‌های استان می شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اجرای طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» به صورت مسجد پایه و خانواده محور درکانون های مساجد استان زنجان، گفت: این طرح برای دومین سال متوالی و با مشارکت کانون های مساجد در 60 مسجد استان اجرایی می شود.

 

محسن اسلامی خاطرنشان کرد: این طرح در محورهای قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، تربیتی و اردویی، مهارتی، سرود، تئاتر، رسانه، ادبیات و کارآفرینی اجرایی خواهد شد.