مشارکت کانون های مساجد در پویش سراسری حمایت از مردم فلسطین
مشارکت کانون هاي مساجد در پويش سراسري حمايت از مردم فلسطين

مشارکت کانون های مساجد در پویش سراسری حمایت از مردم فلسطین

اسلامي از مشارکت کانون‌هاي مساجد استان زنجان در پويش سراسري حمايت از مردم فلسطين خبر داد و گفت: بچه‌هاي مسجدي مي توانند حمايت خود از مردم فلسطين را در قالب‌هاي مختلف مثل عکس، فيلم، شعر، نامه، از طريق راه هاي ارتباطي شبکه افق ارسال کنند.
شناسه خبر : 61258 تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل، ستاد کانون‌های مساجد کشور پویش سراسری حمایت از مردم فلسطین را با همکاری کانون‌های مساجد اجرا می کند.

 وی افزود: این پویش با همکاری شبکه افق و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود و مردم می توانند حمایت خود از مردم فلسطین را در قالب‌های مختلف مثل عکس، فیلم، شعر، نامه، از طریق راه های ارتباطی شبکه افق ارسال کنند.

این مسئول ضمن دعوت از همسنگران مسجدی برای پیوستن به این پویش، گفت: این آثار در قالب‌های مختلف از جمله عکس، دلنوشته، داستان، شعر برای غزه و فلسطین از طریق ادمین Setadmasajed@ و BOFOGH@ ارسال می شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: اعضای کانون های مساجد استان زنجان ۱۷ فروردین ماه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس هم‌صدا با تمام آزادی‌خواهان جهان سقوط رژیم کودک‌کش اسرائیل را فریاد خواهند زد.