کانون فرهنگی هنری مساجد در روستاهای منطقه زنجانرود راه اندازی می شود
کانون فرهنگي هنري مساجد در روستاهاي منطقه زنجانرود راه اندازي مي شود

کانون فرهنگی هنری مساجد در روستاهای منطقه زنجانرود راه اندازی می شود

بيات با اشاره به وجود 98 باب روستا در منطقه زنجانرود، گفت: اين منطقه از ظرفيت راه اندازي کانون فرهنگي هنري مساجد برخوردار است و اهالي اين روستاها دغدغه فعاليت هاي فرهنگي دارند.
شناسه خبر : 47753 تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، بهرام بیات، بخشدار نیک پی، امروز در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه در بخش زنجانرود 98 باب روستا وجود دارد، گفت: اهالی این روستاها دغدغه کار فرهنگی دارند و تاسیس کانون فرهنگی هنری در این روستاها یک نیاز است.

 

وی با بیان اینکه دهیاری ها این روستاها بیشتر بر مسائل عمرانی در روستاها متمرکز هستند و کارهای فرهنگی مغفول مانده است، ادامه داد: متاسفانه بسیاری از آسیب های اجتماعی شهری، گریبانگیر روستاها نیز شده است.

 

بیات با اشاره به اینکه تعداد کانون های فرهنگی هنری در روستاهای منطقه زنجانرود با توجه به ظرفیت موجود کم است، تصریح کرد: این روستاها ظرفیت خوبی برای تاسیس کانون و انجام فعالیت های فرهنگی هنری دارند.

 

بخشدار نیک پی با یادآوری اینکه اگر به موقع برای کارهای فرهنگی هزینه نشود باید چند برابر آن را در آثار سوء عمل نکردن به این گونه فعالیت ها هزینه کرد، افزود: مساجد روستاهای منطقه زنجانرود فعال هستند و تاسیس کانون در جوار این مساجد می تواند به رونق بیشتر روستاها کمک کنند.

 

وی به وجود 6 باب کانون فرهنگی هنری در روستاهای منطقه زنجانرود اشاره کرد و گفت: این منطقه ظرفیت تاسیس 14 باب کانون دیگر را دارد تا شمار کانون های مساجد در این منطقه را به 20باب کانون فرهنگی هنری برساند.