زنجان، میزبان کاروان "زیر سایه خورشید"
زنجان، ميزبان کاروان "زير سايه خورشيد"

زنجان، میزبان کاروان "زیر سایه خورشید"

کاروان "زير سايه خورشيد" با استقبال اعضاي ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان زنجان، وارد اين استان شد.
شناسه خبر : 47721 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، مردم زنجان همه ساله در دهه کرامت میهمان خادمان حرم علی ابن موسی الرضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید در استان هستند.

 

امسال نیز چند تن از خادمان حرم امام رضا(ع) به همراه پرچم آستان قدس رضوی مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفتند و پس از ورود به زنجان با امام جمعه زنجان دیدار کردند.

 

خادمان حرم مطهر علی ابن موسی الرضا علیه السلام یک هفته در استان زنجان حضور دارند و دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان قرآنی، حضور در زندان مرکزی زنجان به همراه پرچم متبرک حرم رضوی و دیدار با زندانیان و خیرین ستاد آزادسازی زندانیان، حضور در موسسه خیریه مهرانه زنجان، دیدار با بیماران در بیمارستان و برگزاری جشن میلاد با سعادت امام رضا(ع) در شب ولادت ایشان در هیئت ثارالله زنجان با سخنرانی حاج آقا ریاضت و با حضور حاج مهدی رسولی و حاج سید رضا نریمانی از برنامه های خادمان رضوی در شهر زنجان است.

 

کاروان زیر سایه خورشید روز دوشنبه 8 خردادماه در شهرستان های سلطانیه و خرمدره خواهند بود و دیدار با خانواده شهید«مهدی هادی» از شهدای امنیت اقتصادی استان در شهرستان سلطانیه و مراسم استقبال از خادمان رضوی و برگزاری جشن در روز دوشنبه قبل از نماز مغرب و عشاء در مقابل مسجد رسول الله خرمدره نیز از برنامه های خادمان رضوی در این شهرستان ها خواهد بود.

 

کاروان زیر سایه خورشید در روزهای شنبه و یکشنبه 6 و 7 خردادماه نیز میزبان اقشار مختلف مردم در شهرهای انگوران، دندی و ماهنشان هستند.

 

شرکت در جشن خیابانی در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) و حضور در شرکت عایق های الکتریکی پارس و سایرشرکت های سطح استان از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در زنجان است.