طرح اوقات فراغت در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود
طرح اوقات فراغت در کانون هاي مساجد استان زنجان اجرا مي شود
مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان:

طرح اوقات فراغت در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود

اسلامي از اجراي طرح اوقات فراغت در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: سال گذشته اين طرح در 230 باب از کانون هاي مساجد استان اجرا شد.
شناسه خبر : 47437 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان در سفر یکروزه به شهرستان طارم ضمن بازدید از کانون فرهنگی هنری فرهنگ شهر آببر ضمن دیدار و گفتگو با رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم از اجرای طرح قرآنی مدهامتان برای شانزدهمین دور متوالی خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در 10 رشته قرآنی و سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

 

وی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره قرآنی مدهامتان تا 30 تیرماه امسال خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد است و ثبت نام و بارگذاری آثار از طریق سامانه بچه های مسجد میسر است.

 

اسلامی همچنین با تبریک آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان میزبان جشن های دهه کرامت خواهند بود.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان از راه اندازی کاروان های شادی در شهرها همزمان با میلاد امام رضا(ع ) خبر داد و گفت: طرح تلاوت نور در شب ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و شب ولادت امام رضا(ع) و تقدیم ثواب این طرح به روح حضرات در کانون های مساجد اجرا می شود.

 

به گفته وی، اجرای طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد، پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) در طول دهه کرامت، برگزاری همایش دخنران مسجدی، اجرای پویش خدمت کریمانه و برگزاری مسابقات حدیث رضوی در مساجد از دیگر برنامه های دهه کرامت در مساجد خواهد بود.