بانوان کانونی فعال حوزه حجاب و عفاف در شهرستان طارم تجلیل شدند
بانوان کانوني فعال حوزه حجاب و عفاف در شهرستان طارم تجليل شدند

بانوان کانونی فعال حوزه حجاب و عفاف در شهرستان طارم تجلیل شدند

از بانوان عضو کانون هاي فرهنگي وهنري مساجد شهرستان طارم که حضوري پررنگ در برپايي نمايشگاه مد و لباس با رويکرد حجاب و عفاف در زنجان داشتند، تقدير شد.
شناسه خبر : 47436 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، در سفر مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به شهرستان طارم از بانوان فعال در نمایشگاه مد و لباس زنجان تجلیل شد.

 

در این سفر مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم از بانوان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد که در نمایشگاه مد و لباس که به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در زنجان دایر شده بود تقدیر کرد.

 

در این دیدارها محسن اسلامی بر ضرورت استفاده از ظرفیت بانوان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد.

 

وی همچنین از راه اندازی 60 پایگاه قرآنی در کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: این طرح در جهت لبیک به فرمان رهبری مبنی بر «هر مسجد ، یک پایگاه قرآنی» اجرا می شود.

 

به گفته اسلامی، در همین راستا طرح تعویض قرآن های مستعمل و اهداء قرآن های جدید به کانون های فرهنگی هنری مساجد و جلسات خانگی قرآنی از سوی ستاد کانون های مساجد استان زنجان آغاز شده است.