اعلام آمادگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در برگزاری جشن های دهه کرامت
اعلام آمادگي اوقاف و امور خيريه استان زنجان در برگزاري جشن هاي دهه کرامت
در جلسه بزرگداشت دهه کرامت عنوان شد؛

اعلام آمادگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در برگزاری جشن های دهه کرامت

حجت الاسلام کرمي از اعلام آمادگي اوقاف و امور خيريه استان زنجان در برگزاري جشن هاي دهه کرامت در مساجد، بقاع متبرکه و امامزادگان استان زنجان با همکاري ستاد کانون هاي مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 46963 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان امروز یکشنبه(17 اردیبهشت ماه) در دیدار مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان به منظور بزرگداشت دهه کرامت با اشاره به اینکه پنجم ذی القعده مصادف با تکریم امامزادگان است، گفت: در استان زنجان 132 باب امامزاده وجود دارد که 11 باب آن در شهر زنجان است.

 

وی از اعلام آمادگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در برگزاری جشن های دهه کرامت در مساجد، بقاع متبرکه و امامزادگان استان زنجان خبر داد و گفت: آماده هستیم تا در مورد مسابقات حضور و مجازی با موضوع دهه کرامت با ستاد کانون های مساجد استان زنجان همکاری کنیم.

 

این مسئول در خصوص مسابقات قرآنی مدهامتان و دعوت از فعالان قرآنی برای شرکت در این مسابقات نیز قول همکاری داد و گفت: مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه همه ساله در سطح کشور اجرا می شود و ظرفیت خوبی برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه محسوب می شود.

کلمات کلیدی: دهه کرامت