جشن های دهه کرامت به میزبانی مساجد استان زنجان اجرا می شود
جشن هاي دهه کرامت به ميزباني مساجد استان زنجان اجرا مي شود
مدیر ستاد کانون های مساجد زنجان:

جشن های دهه کرامت به میزبانی مساجد استان زنجان اجرا می شود

اسلامي از اجراي جشن هاي دهه کرامت به ميزباني کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: در اين دهه از ظرفيت امامزادگان و بقاع متبرکه براي ايجاد اميد و نشاط در جامعه استفاده خواهد شد.
شناسه خبر : 46959 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی امروز یکشنبه(17 اردیبهشت ماه) در جلسه بزرگداشت برنامه های دهه کرامت در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد امسال به عنوان دبیر اجرایی دهه کرامت معرفی شده است، گفت: در تلاش هستیم تا با برنامه های این دهه با شکوه هرچه تمام اجرا شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با یادآوری اینکه از 31 اردیبهشت ماه تا 10 خردادماه به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است، گفت: این دهه فرصت مغتنمی برای بازتبیین ظرفیت های نهفته در فرهنگ دینی و ترویج ولایتمداری است.

 

این مسئول گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و بازگویی نکته های متعالی و مفاهیم ارزشمند دین مبین اسلام و تبیین سیره عملی و علمی اهل بیت(ع) را از اهداف برنامه های دهه کرامت خواند و یادآور شد: تبیین اصل ولایتمداری و حفظ ارزش های دینی اسلامی و ترویج فرهنگ رضوی از دیگر اهداف این برنامه ها می باشد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان از راه اندازی کاروان های شادی در شهرها همزمان با میلاد امام رضا(ع ) خبر داد و گفت: طرح تلاوت نور در شب ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و شب ولادت امام رضا(ع) و تقدیم ثواب این طرح به روح حضرات در کانون های مساجد اجرا می شود.

 

به گفته وی، اجرای طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد، پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) در طول دهه کرامت، برگزاری همایش دخنران مسجدی، اجرای پویش خدمت کریمانه و برگزاری مسابقات حدیث رضوی در مساجد از دیگر برنامه های دهه کرامت در مساجد خواهد بود.

 

اسلامی همچنین از حضور کاروان زیر سایه خورشید با حضور خادمان و پرچم رضوی در استان زنجان خبر داد و گفت: همه ساله در دهه کرامت میزبان خادمان رضوی در قالب این کاروان هستیم.

کلمات کلیدی: دهه کرامت