برگزاری همایش «دختران مسجدی» در کانون های مساجد
برگزاري همايش «دختران مسجدي» در کانون هاي مساجد
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان:

برگزاری همایش «دختران مسجدی» در کانون های مساجد

برگزاري همايش «دختران مسجدي» در کانون هاي مساجد/ صلوات خاصه در مساجد زنجان طنين انداز مي شود
شناسه خبر : 46916 تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۳
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی با تشریح برنامه های دهه کرامت در کانون های مساجد استان زنجان، از اجرای همایش«دختران مسجدی» و قرائت زیات امین الله و صلوات خاصه امام رضا(ع) در طول دهه کرامت در سطح مساجد استان زنجان خبر داد.
محسن اسلامی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت استان زنجان در دفتر امام جمعه اظهار کرد: ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ مصادف با اول ذی القعده و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز دهه کرامت است.
وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان میزبان جشن های دهه کرامت خواهد بود، گفت: این دهه فرصت مغتنمی برای بازتبیین ظرفیت های نهفته در فرهنگ دینی و ترویج ولایتمداری است.
این مسئول گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و بازگویی نکته های متعالی و مفاهیم ارزشمند دین مبین اسلام و تبیین سیره عملی و علمی اهل بیت(ع) را از اهداف برنامه های دهه کرامت خواند و یادآور شد: تبیین اصل ولایتمداری و حفظ ارزش های دینی اسلامی و ترویج فرهنگ رضوی از دیگر اهداف این برنامه ها می باشد.
اسلامی از تشکیل ستاد دهه کرامت با محوریت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای اجرای برنامه های باشکوه در این دهه با همکاری دستگاه های عضو در این ستاد مورد توجه است.
مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان از راه اندازی کاروان های شادی در شهرها همزمان با میلاد امام رضا(ع ) خبر داد و گفت: طرح تلاوت نور در شب ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و شب ولادت امام رضا(ع) و تقدیم ثواب این طرح به روح حضرات در کانون های مساجد اجرا می شود.
به گفته وی، اجرای طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد، پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) در طول دهه کرامت، برگزاری همایش دخنران مسجدی، اجرای پویش خدمت کریمانه و برگزاری مسابقات حدیث رضوی در مساجد از دیگر برنامه های دهه کرامت در مساجد خواهد بود.
اسلامی همچنین از حضور کاروان زیر سایه خورشید با حضور خادمان و پرچم رضوی در استان زنجان خبر داد و گفت: همه ساله در دهه کرامت میزبان خادمان رضوی در قالب این کاروان هستیم.
کلمات کلیدی: دهه کرامت