۱۲۰۰ بسته گوشت گرم با همراهی کانون های مساجد در بین نیازمندان توزیع شد
۱۲۰۰ بسته گوشت گرم با همراهي کانون هاي مساجد در بين نيازمندان توزيع شد
سرپرست کانون های مساجد استان زنجان

۱۲۰۰ بسته گوشت گرم با همراهی کانون های مساجد در بین نیازمندان توزیع شد

به گفته اسلامي، در راستاي همدلي و مواسات با نيازمندان و آسيب ديدگان از کرونا، ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم با همراهي کانون هاي مساجد در بين نيازمندان شهرهاي ابهر، خدابنده و خرمدره توزيع شد.
شناسه خبر : 37602 تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا کمک های مردمی در قالب رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در حال انجام است.

 

محسن اسلامی بر ضرورت استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه تاکید کرد و یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

 

وی ادامه داد: در راستای کمک به نیازمندان طرح مشترک توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می شود.

 

به گفته این مقام مسئول، در این مرحله از همدلی و مواسات کانون های مساجد استان زنجان 1200 کیلوگرم گوشت گرم توسط 40 باب از کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در بین نیازمندان شهرهای ابهر، خدابنده و خرمدره توزیع شد.