فعالیت‌های فرهنگی و هنری رنگ و بوی مسجدی بگیرد
فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري رنگ و بوي مسجدي بگيرد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی؛

فعالیت‌های فرهنگی و هنری رنگ و بوی مسجدی بگیرد

طاهري با اشاره به اينکه مساجد بهترين ظرفيت براي اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري هستند، گفت: اگر فعاليت هاي فرهنگي و هنري رنگ و بوي مسجدي بگيرد، اثرگذارتر خواهد بود.
شناسه خبر : 37316 تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از زنجان، «مصطفی طاهری» نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با «محسن اسلامی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با اشاره به جایگاه مساجد از صدر اسلام تاکنون، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب احیاء کارکردهای مساجد شد و امروز می بینیم مساجد به ظرفیتی برای کارهای فرهنگی و هنری تبدیل شده و می توان از این طریق جوانان و نوجوانان را به مساجد جذب کرد.

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در کنار پایگاه های مقاومت بسیج بستری برای حضور جوانان در مساجد فراهم کرده است، گفت: اگر فعالیت های فرهنگی و هنری رنگ و بوی مسجدی بگیرد، اثرگذارتر خواهد بود.

 

وی ادامه داد: آماده همکاری با ستاد کانون های مساجد استان زنجان در زمینه اختصاص مکان و رایزنی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت های قرآن و عترت این وزارتخانه در خصوص فعالیت های کانون های مساجد هستم.

 

طاهری در پایان به رایزنی با سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص تجهیزات به کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان قول همکاری داد.

 

همچنین در ادامه «محسن اسلامی» نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در شهر زنجان 166 باب کانون فرهنگی و هنری و در شهرستان طارم 29 باب کانون فرهنگی و هنری فعال است، گفت: برنامه های ستاد کانون های مساجد استان زنجان در سال جاری همسو با برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی خواهد بود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان از اجرای طرح تعالی و نشاط مسجدی در بین کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و ضمن اشاره به برخی از مشکلات موجود در اساسنامه کانون های مساجد و ایرادات آن گفت: این اساسنامه به گونه ای تنظیم شده که امکان کمک به ستادهای استانی وجود ندارد و امیدواریم از طریق مراجع قانونی این مشکل حل شود.

 

تبدیل ستاد کانون های مساجد به نهاد و رایزنی با استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اختصاص یک مکان مناسب برای ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان از دیگر درخواست سرپرست ستاد کانون های مساجد زنجان از نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بود.