فعالیت‌های کانون ابوذر زنجان در هفته بسیج/ از ویزیت رایگان پزشکی تا تهیه لوازم‌التحریر
فعاليت‌هاي کانون ابوذر زنجان در هفته بسيج/ از ويزيت رايگان پزشکي تا تهيه لوازم‌التحرير

فعالیت‌های کانون ابوذر زنجان در هفته بسیج/ از ویزیت رایگان پزشکی تا تهیه لوازم‌التحریر

به مناسبت هفته بسيج، ويزيت رايگان پزشکي با حضور تيم‌هاي پزشکي در مسجد و کانون ابوذر شهرک ثمين زنجان انجام شد؛ همچنين همزمان براي دانش‌آموزان نيازمند بسته لوازم‌التحرير تهيه شد.
شناسه خبر : 32562 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) ازاستان زنجان:  مسجد ابوذر زنجان واقع در کوی ثمین از زمان شیوع ویروس کرونا به همت بچه های مسجد به ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری ابوذر، اقدامات در خور توجهی به منظور مقابله با این ویروس و آسیب دیدگان از کرونا انجام داده است.

کانون فرهنگی و هنری ابوذر در مسجد ابوذر کوی ثمین زنجان یکی از کانون های فعال است که در سال 1394 تاسیس شد.

این کانون در این بازه زمانی با جذب 400 نفر عضو فعال و نیمه فعال به یکی از کانون های مورد توجه جوانان و نوجوانان تبدیل شده است.

این گزارش می افزاید: در این کانون با شیوع ویروس کرونا، جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه بسته های غذایی و بهداشتی آغاز با همکاری بچه های مسجد این ارزاق در بین نیازمندان توزیع شد.

از سوی دیگر کمک های مردمی از طریق این مسجد همچنان ادامه دارد و اصحاب مسجد در قالب رزمایش های کمک مومنانه این کمک ها را جذب و در بین نیازمندان واقعی توزیع می کنند؛ به همین منظور و به مناسبت هفته بسیج، تیم پزشکی به منظور ویزیت رایگان، تست قند خون و کنترل فشار خون در محل مسجد حاضر شدند.

اهدای اجاق گاز برای جهیزیه یک نوعروس و اهدا بسته تحصیلی و لباس برای سال تحصیلی جدید از دیگر اقدامات اخیر کانون فرهنگی و هنری حضرت زهرا(س) مسجد ابوذر ثمین است.